این تنها مد نیست که از کنترل خارج شده است. مشکلات مدِ سریع واقعاً عطش جهانی برای کالاهای بیشتر با قیمت ارزانتر و ارزانتر را منعکس میکند. این عطش از راه تبلیغات تقویت میشود: آنها در هر فرصتی مصرفگرایی را به مخاطب تحمیل می کنند. تحقیقات نشان میدهد، مصرفگرایی که همان دنبال کردن بیش از حد ترندها است میتواند سطح اضطراب و افسردگی را در فرد افزایش دهد. اگر در مرحلهای هستید که از احساس فشار ناشی از دنبال کردن ترندهای مربوط به تکنولوژی، اتومبیل یا مد مستأصل شدهاید و نمیدانید در این مورد چه کاری انجام دهید، با ما همراه باشید. در تضاد با مصرفگرایی و مد پرشتاب، روند رو به رشدی وجود دارد که مزایایی مانند کسب زمان بیشتر، کاهش استرس و همچنین سلامتی و پایداری بهتر مالی را به همراه دارد؛ و بهترین قسمت داستان این است که، از همین حالا همه ما می توانیم کاری انجام دهیم که بر روی خوشحالی کلّی خودمان و روی تأثیری که بر کره زمین داشتهایم اثر بگذارد.
مد مینیمال چیست؟

۲۲
آبان